E-mail Marketing

business-meeting-on-marketing.jpg
branded email

E-mailmarketing is een essentieel onderdeel van een content
marketingstrategie

Ieder dag ontvangen we ontzettend veel e-mails en nieuwsbrieven in onze inboxen. Waarom zou dat zijn? Omdat e-mailmarketing bijzonder effectief en relatief goedkoop is. De boodschap belandt direct in de mailboxen van jouw doelgroep. De mails kunnen persoonlijk gericht worden, geven een meetbaar resultaat en is het kenmerkend voor een hoge ‘return on investment’. Daarvoor is het wel een vereiste dat jouw e-mails zich op een positieve manier onderscheiden van de rest.

succesvolle e-mail campagnes

Persoonlijk, krachtig én effectief

E-mailmarketing is een bijzonder effectieve vorm van ‘direct marketing’ waarbij je (potentiële) klanten direct benadert met e-mail met behulp van professionele e-mail marketing software. Het doel hiervan is om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te betrekken bij jouw product of dienst. Daarnaast is e-mail marketing ook effectief bij het beheren van bestaande relaties.

1. Strategie

Succesvolle e-mailcampagnes beginnen altijd met een uitgedachte strategie.

2. Content

Samen kijken we naar de volledige contentplanning en welke waarde e-mail daarin toevoegt.

3. Branding

We kijken verder dan jouw logo en huisstijl en zorgen ervoor dat alle communicatie in lijn is.

4. Data

Als we het niet kunnen meten, telt het niet. We nemen alle beslissingen op basis van data.

5. Leads

We zorgen voor heldere segmentatie in uw prospects en leads die past bij jouw klantreis.

6. Evaluatie

Op vaste momenten zoomen we uit, evalueren we de resultaten en sturen bij als dat nodig is.

Wil je een adviesgesprek over de mogelijkheden van E-mail Marketing?

Wij weten hoe waardevol e-mail kan zijn. Ben jij benieuwd wat het voor jouw bedrijf kan betekenen? Graag vertellen wij jou meer over onze ervaringen.